10 מקומות בישראל שניתן לתדלק בהם במחיר המשתלם ביותר

מלך הדלק

ישראל היא מדינה קטנה עם כלכלה מתפתחת במהירות ומספר גדל והולך של כלי רכב על הכביש. כתוצאה מכך, מחירי הדלק עשויים להשתנות באופן משמעותי בהתאם למקום בו אתם נמצאים ואיזה סוג דלק אתם צריכים. במאמר זה נסקור 10 מקומות בישראל בהם תוכלו לתדלק במחיר המשתלם ביותר.

אילת: אילת ממוקמת בקצה הדרומי של ישראל על הים האדום, היא יעד תיירותי פופולרי ושער כניסה למדינות שכנות במזרח התיכון. מחירי הדלק באילת בדרך כלל נמוכים מהממוצע הארצי בשל מיקומה של העיר בסמוך למדינות גדולות המפיקות נפט. בנוסף, אילת נהנית מאזור פטור ממס, מה שמוריד עוד יותר את עלות הדלק.

אשדוד: אשדוד היא עיר נמל מרכזית לחוף הים התיכון, מדרום לתל אביב. מחירי הדלק באשדוד בדרך כלל נמוכים מהממוצע הארצי בשל קרבתה של העיר לבית הזיקוק באשדוד המספק דלק לאזור.

חיפה: ממוקמת לחוף הים התיכון בצפון הארץ, חיפה היא מוקד תעשייתי וטכנולוגי מרכזי. מחירי הדלק בחיפה בדרך כלל נמוכים מהממוצע הארצי בשל קרבתה של העיר לבית הזיקוק בחיפה המספק דלק לאזור.

באר שבע: ממוקמת במדבר הנגב בדרום הארץ, באר שבע מהווה מוקד מרכזי לתעשייה הביטחונית הישראלית ומרכז צומח לטכנולוגיה וחדשנות. מחירי הדלק בבאר שבע נמוכים בדרך כלל מהממוצע הארצי בשל מיקומה של העיר בסמוך לשדות נפט מרכזיים ובית הזיקוק של באר שבע, המספק דלק לאזור.

דימונה: דימונה, הממוקמת במדבר הנגב בדרום הארץ, היא מרכז מרכזי למחקר ופיתוח, כמו גם מוקד לתעשייה הביטחונית הישראלית. מחירי הדלק בדימונה בדרך כלל נמוכים מהממוצע הארצי בשל מיקומה של העיר בסמוך לשדות נפט מרכזיים ובית הזיקוק בדימונה, המספק דלק לאזור.

עפולה: עפולה, השוכנת בעמק יזרעאל בצפון הארץ, היא מרכז חקלאי מרכזי ומרכז תחבורה ולוגיסטיקה. מחירי הדלק בעפולה בדרך כלל נמוכים מהממוצע הארצי בשל קרבתה של העיר לבית הזיקוק בעפולה, המספק דלק לאזור.

ערד: ממוקמת במדבר הנגב בדרום הארץ, ערד היא מרכז צומח לטכנולוגיה וחדשנות, כמו גם מוקד לתעשייה הביטחונית הישראלית. מחירי הדלק בערד בדרך כלל נמוכים מהממוצע הארצי בשל מיקומה של העיר ליד שדות נפט מרכזיים ובית הזיקוק בערד, המספק דלק לאזור.

קריית גת: ממוקמת בדרום מישור החוף של ישראל, קריית גת היא מרכז מרכזי להייטק וייצור. מחירי הדלק בקריית גת נמוכים בדרך כלל מהממוצע הארצי בשל קרבתה של העיר לבית הזיקוק בקריית גת, המספק דלק לאזור.

שדרות: שדרות, הממוקמת במדבר הנגב המערבי בדרום הארץ, היא מרכז מרכזי לחקלאות וייצור. מחירי הדלק בשדרות נמוכים בדרך כלל מהממוצע הארצי בשל מיקומה של העיר ליד שדות נפט מרכזיים ובית הזיקוק בשדרות המספק דלק לאזור.

נהריה: נהריה, השוכנת לחוף הים התיכון בצפון ישראל, היא מרכז צומח לטכנולוגיה וחדשנות, כמו גם מוקד לתעשייה הביטחונית הישראלית. מחירי הדלק בנהריה בדרך כלל נמוכים מהארצי